EGRI MLINKÓ ISTVÁN EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY, ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM


KERESÉS AZ OLDALON



 TARTALOM
 ELÉRHETŐSÉGEINK
  Felvétel az intézménybe
  Iskolánkról
  Óvodánkról
  Utazótanári hálózatunkról
  Mlinkó Istvánról
  ISKOLÁNK TÖRTÉNETE

Információs oldalak
  Bemutatkozunk
  Adataink
  Iskolai alapdokumentumok
  Különös közzétételi lista
  Munkatervek
  Pályázataink
  Mlinkó István Alapítvány
Iskolai élet
  Tanévi információk
  Hirdetőtábla
  A tanév eseményei
  Tanulmányi versenyek
  Sportversenyek
  Iskolatörténet
  Előző évek eseményei
Utazótanári hálózat
  Aktualitások
  Bemutatkozás
  Fotóalbumunk

  VISSZA AZ EREDETI OLDALRA

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓNK


UNSOFT.HU

KAPCSOLAT

Webmester


BELÉPÉS







  
TÁMOP 3.1.6-11/2-2011-0017-es számú pályázat Téma: Információs oldalak/Pályázataink

EGYÜTT MŰKÖDÜNK!


<<< Az előző rész   Következő rész >>>

Együtt működünk!
Saját élményen alapuló pedagógus továbbképzés a befogadásról az integráció előmozdítására

 

A képzés időtartama: 30 óra
A képzés időpontja: 2015. május 7-8-9. 
Helyszín: Egri Mlinkó EGYMI és Kollégium
                  3300-Eger, Klapka Gy. u. 10.
A továbbképzés vezetője: Szabó Éva és Montay Beáta
A résztvevők száma: 20 fő

 

A tanfolyam résztvevői játékos ismerkedés után (melyen az is kiderült, hogy ki szereti a spenótot a legjobban) megismerkedhettek a Gyermekek Háza alternatív alapozó programjával, az alkalmazott tanulási-tanítási módszerekkel, technikákkal.

Az alapvető kérdés: a tananyag- vagy a személyközpontú iskola kedvez leginkább az integrációnak? Hogyan valósítható meg a hatékony fejlesztés, tanítás, az adott törvényi, tárgyi, személyi feltételek mellett?

A résztvevők megismerkedtek a kooperatív tanulás alapelveivel, a differenciáló tanulásszervezéssel, a differenciált rétegmunka és tananyag elrendezés lehetőségeivel. A tanfolyam vezetői csoportos feladatokon keresztül mutatták be a kapcsolódó technikákat, az együttműködési készségek alakításának, fejlesztésének formáit, az alkalmazható játékos feladatokat, tevékenységeket. Kiemelték a pedagógiai diagnosztika, az alapos, átgondolt tervezés és felkészülés jelentőségét, az egyéni, szöveges értékelés fontosságát.

A tanfolyam egy, a differenciált rétegmunkát alkalmazó terv és egy mozaik-szakértői csoportmunka elkészítésével zárult.

A megismert technikák, játékok változatos alkalmazása miatt szinte „röpült” az idő és biztosított volt a jó hangulat!

 



 

<<< Visszalépés a pályázat főoldalára