EGRI MLINKÓ ISTVÁN EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY, ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM


KERESÉS AZ OLDALON



 TARTALOM
 ELÉRHETŐSÉGEINK
  Felvétel az intézménybe
  Iskolánkról
  Óvodánkról
  Utazótanári hálózatunkról
  Mlinkó Istvánról
  ISKOLÁNK TÖRTÉNETE

Információs oldalak
  Bemutatkozunk
  Adataink
  Iskolai alapdokumentumok
  Különös közzétételi lista
  Munkatervek
  Pályázataink
  Mlinkó István Alapítvány
Iskolai élet
  Tanévi információk
  Hirdetőtábla
  A tanév eseményei
  Tanulmányi versenyek
  Sportversenyek
  Iskolatörténet
  Előző évek eseményei
Utazótanári hálózat
  Aktualitások
  Bemutatkozás
  Fotóalbumunk

  VISSZA AZ EREDETI OLDALRA

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓNK


UNSOFT.HU

KAPCSOLAT

Webmester


BELÉPÉS







  

TÁMOP 3.1.6-11/2-2011-0017-es számú pályázat

Téma: Információs oldalak/Pályázataink

KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG


<<< Az előző rész   Következő rész >>>

 

A környezetvédelmi / fenntarthatósági megbízott vagy környezeti nevelési, fenntarthatóság-oktatási felelős, munkacsoport kijelölése (ha erre nem kötelezett)

         Kovács Zsolt

         Bakosné Gyenes Tímea

         Mogyoróssyné Papp Erika

* * *

A tudásmegosztás (pl. képzések, műhelyek, konferenciák, megbeszélések) választott körülményei környezettudatosságot tükröznek        

Az intézményen belül előállított dokumentumok újrahasznosított papírra nyomtatottan készülnek

Az utazások csökkentése érdekében a képzések többsége azon a helyszínen valósul meg, ahol a legtöbb a jelentkező

A képzésekhez tartozó étkezések az intézményen belül működő konyhában valósulnak meg.

* * *

Partnerség építés a projekttervezés és végrehajtás során        

Szoros szakmai kapcsolat alakult ki a miskolci Martin János Szakképző Iskolával a projekt megvalósítása során

A képzések résztvevői azokból a partner intézményekből kerültek ki, akikkel az integrált nevelés kapcsán korábban kapcsolatba kerültünk, így a szakmai kapcsolat tartalmasabbá vált.

A végrehajtás során elmélyült a szakmai kapcsolat fenntartónk, az Egri Tankerület munkatársaival.

* * *

Helyszínválasztáskor környezetbarát közlekedési (elérhetőségi) szempontok érvényesítése

A lakóhelyhez közeli képzési helyszín viszonylagosan kevés utazást indukál.

A kollégák előnyben részesítik a kerékpáros közlekedést.

Ha a kerékpáros közlekedés nem valósítható meg, akkor a tömegközlekedést részesítik előnyben.

* * *

Újrahasznosított papír használat az irodai és nyomdai munkák során

Az intézményben készült dokumentumok esetében megvalósult.

Egészséges, helyi- vagy bio élelmiszerek alkalmazása az étkeztetésben.

Megvalósult.

* * *