AKADÁLYMENTES VÁLTOZAT TARTALOM • Elérhetőségeink • Bemutatkozunk • Közzétételi lista • Pályázataink • Alapítványunk • A tanév képei • Fotóalbumok • Ballagási tablók
  
 
Beküldő neve
webmester
Beküldés időpontja :
2014.05.13.
Elolvasva
1240
  Nyomtatható változat

Tantestület

Téma: Információs oldalak/Különös közzétételi lista

Beszámoló intézményünk Minőségirányítási programjának végrehajtásáról

<<< Előző cikkhez Következő cikkhez >>>
 
    

  
 

Szabályzatunk alapján ebben a tanévben ismét esedékessé vált intézményünkben pedagógus munkatársaink és valamennyi közalkalmazottunk minősítése. A minősítés alapjául szolgáló szempontsort mi dolgoztuk ki, a kapott %-os értékek alapján történő minősítés a Kjt-ben leírtak alapján történt.

Igaz, hogy a minősítések alapját az „elért pontok" és a „%-ok" adják, de ismét szeretném hangsúlyozni, hogy a pedagógusok munkáját sohasem lehet teljes mértékben számszerűsíteni. Az értékelés sohasem lesz teljes mértékben objektív, még akkor sem, ha az intézmény vezetősége a tőle telhető módon törekedett arra, hogy egységes elveket követve végezze el ezt a feladatot.

A pedagógus munkát segítő munkakörökben dolgozó kollégáink értékelése sem könnyebb feladat az objektivitás szempontjából. Nehéz olyan szempontsort összeállítani, ami teljes egészében lefedi azt a sokszínű tevékenységet, ami a gyerekek ellátásához és az iskola működtetéséhez elengedhetetlenül szükséges.

Az iskola vezetősége valamennyi területen korrekt minősítésre törekedett. Összességében elmondható, hogy intézményi életünk valamennyi területén szakmailag jól felkészült és lelkiismeretes munkatársakkal dolgozunk együtt. Ez a számokban megmutatkozó eredmény összecseng személyes tapasztalatunkkal, és a hozzánk látogatók, vagy velünk kapcsolatba kerülő partnerek véleményével.

Nézzük az eredményeket részleteiben!

A vezetők értékelése: Kiválóan alkalmasnak értékeltétek vezetőiteket. Ezen belül viszonylag rosszabb értékeket a munkaszervezésben kaptunk, mert nem egyenletes a pedagógusok terhelése. Ezt el kell fogadnunk, mert ez így van. A munka elosztásakor elsődleges szempont a gyermekek érdeke, és ez esetenként nem eredményezi a munkatársak egyenletes terhelését. A legjobb értékeket a szakmai felkészültségünkre és a konfliktuskezelésre kaptuk.

Délelőttös pedagógusaink valamennyien kiválóan alkalmas minősítést kaptak. Fő erősségük az oktató-nevelő munkához kötődő értékekben van, a legkevesebb pontérték a pályázatírásban van. Ennek nyilvánvaló oka, hogy lényegesen kevesebb a pályázati lehetőség. Ezért ezt a szempontot kiegészítettük e munkaközösségekben kifejtett tevékenységek értékelésével, és a szakmai rendezvényekbe való bekapcsolódással.

Nevelőtanáraink szintén valamennyien kiválóan alkalmasak vállalt feladatuk elvégzésére! Legtöbb pontértéket a szülőkkel való kapcsolat ápolásában, és az oktató-nevelő munkában kaptak. Az iskolán kívüli programok szervezésében, és a szakkörök vezetésében, és versenyre kísérésekben mutatkoznak nagyobb egyéni különbségek.

Felügyelőink is kiválóan alkalmasak feladatuk színvonalas ellátására. Kiemelem, hogy a „megbízhatóságban" közel 100%-os az elért eredmény. Talán ez az egyik legfontosabb kritérium ebben a munkakörben, hiszen az egyik legnagyobb önállóságot elváró feladat a felügyelőké. A kissé problematikusabb területnek a munkatársakkal való együttműködés bizonyult.

Technikai dolgozóink is szintén kiválóan alkalmasak feladatuk ellátására. Igaz, hogy ezen a területen nagyobbak az egyéni különbségek. Valamennyiük számára a legjobb értéket kapó feladat a vezetőkkel és a pedagógusokkal való együttműködés.  A legtöbb problémát a munkatársak közötti együttműködés jelenti.

Az elkészült minősítések bekerülnek kinek-kinek a személyi anyagába.


Eger, 2011. június 30.


Muraközy Andrea

igazgató



<<< Előző cikkhezKövetkező cikkhez >>>


Az aktuális 'Különös közzétételi lista'  című téma valamennyi cikke
Tantestület :  Beszámoló intézményünk Minőségirányítási programjának végrehajtásáról ... Ezt olvasom!
Tantestület :  Teljesítményértékelés ...
Tantestület :  Lemorzsolódási adatok ...
Tantestület :  A 2014-es partneri elégedettségmérés eredményeinek összefoglalása ...
Tantestület :  A nevelő-oktató munkát segítők ...
Tantestület :  Az intézményünkben működő óvoda adatai ...
Tantestület :  Intézményünk kollégiumának adatai ...
Tantestület :  HÁZIREND ...
Tantestület :  Szervezeti és Működési Szabályzat 2018. ...
Tantestület :  Közoktatási Esélyegyenlőségi Intézkedési Terv 2014. ...
Tantestület :  Pedagógusaink végzettsége ...

 
    


Generálás ideje: 0.16 mp 
 KEZDŐLAPRA
 LETÖLTÉSEK
 TÁRSOLDALAK
 STATISZTIKA

Keresés a honlapon


Felhasználónév:

Jelszó:



  


...ami mindíg jól jöhet...


Online rádiók

A linkre kattintva, külön fülben megnyíló oldalon számos internetes rádió élő, online adása található. Csak kattintson kedvenc adója nevére és máris hallgathatja annak műsorát.



A múlttal leginkább háttal lehet szembenézni.

Rubik Amőba Szókereső Állatos
szókereső


Pályázatok, alapítvány
HATÁRTALANUL
Tovább a pályázat főoldalára
HAT-14-01-0623

ALAPÍTVÁNYUNK
Tovább az alapítvány oldalára


 • Az alapítványról
 • ADÓ 1%
 • Beszámoló (2017)
TÁMOP pályázat
Tovább a pályázat főoldalára
Tovább a pályázat főoldalára

EFOP pályázat
Tovább a pályázat főoldalára
Tovább a pályázat főoldalára

 1. A PÁLYÁZAT RÖVID BEMUTATÁSA
 2. PROJEKTNYITÓ RENDEZVÉNY...
 3. NEVELŐTESTÜLETI SZAKMAI NAPOK
  Stresszkezelés, kiégés megelőzése a...
  A digitális eszközök hatásai az oktat...
 4. TOVÁBBKÉPZÉSEK
  A tanulásmódszertan tanítása...
  A mese-, szövegértés, mese-szöveg...
  Autizmussal élő gyermekek célzott ped...
 5. CSALÁDI NAPOK
 Családi nap: 2019. máj. 31.– jún. 2.
 6. ÉRZÉKENYÍTŐ FOGLALKOZÁSOK
 Workshop befogadó intézmények számára
 Workshop befogadó inté... - Mezőcsát
 Workshop az Egri Kemény Ferenc Sp...
 7. SZAKMAI RENDEZVÉNYEK
 Országos utazótanári konferencia
 8. ESZKÖZKÖLCSÖNZŐ


Statisztika
Te vagy itt a(z)
2169687
látogató!
Ma  415,
ebben a hónapban
19693 látogató volt.
Jelenleg
1 regisztrált tag
és 9 vendég olvas minket.

TÁRHELY-
SZOLGÁLTATÓNK




Unsoft.hu

Kapcsolat

Webmester